Nu har LGJs utställning avslutats.

Nu har LGJs utställning avslutats.
Det blev en succe´precis som jag trodde.
Hoppas att han snart får lust att ställa ut igen!

Jag tar tillfället i akt att anknyta till Lars- Gunnars konst.
Publicerar 2 dikter från ”Samlade dikter” ( 2003). Hade äran att få använda hans illustrationer genomående i boken.
Som sagt så kommer hela diktsamlingen att publiceras här om hälsan och lusten står mig bi.

Jag vill åter igen tacka Regina Pub som hjälpte mig med lay- out och utformning. Utan henne hade det inte blivit någonting!

Logga Lumbago

Logga Lumbago

Lövnäs 2013-09-12

Blyerts LG Jonsson

Blyerts porträtt Lars- Gunnar Jonsson

Om TOREZ

Hej! Min avsikt med den här bloggen är att publicera material som blivit liggande på hårddiskar och i lådor. (se även about) I den mån inspiration infinner sig kan det bli nya inlägg också. Publiceringen blir inte regelbunden utan i den takt som arbetsprocessen kräver. Välkomna att ta del! ToreZ
Det här inlägget postades i Lars- Gunnar Jonsson, Samlade Dikter 2013 och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

